Kas ir iekļauts jūsu garantijā?

Pēdējoreiz atjaunots 05.04.2024 12:47

Situācija

Kas ir iekļauts jūsu garantijā?

Risinājums

Ja kaut kas notiek ar jūsu iegādāto preci, jums, kā patērētājam, ir tiesības saņemt naudas atmaksu, apmainīt preci vai veikt tās remontu. Lai iegūtu informāciju par savām juridiskajām tiesībām gadījumos, kad produkts ir bojāts, lūdzu, skatieties mūsu "Noteikumus un nosacījumus", kurus var atrast šeit. Atsevišķiem produktiem ir spēkā pagarinātā garantija. Šādā gadījumā tiem var tikt piemēroti individuāli noteikumi un nosacījumi.

Jūsu garantijas priekšrocības (garantijas periodā):

Serviss

Autorizēta “Electrolux” tehniķa apmeklējums bez maksas (lielajām ierīcēm).

Rezerves daļas 

Oriģinālās rezerves daļas tiks nodrošinātas bez papildu maksas.

Maksa par tehniķa vizītēm 

Tehniķa vizītes ir bez maksas, ja bojājuma remonts ir noteikts jūsu garantijā, arī gadījumos, kad ir nepieciešamas vairākas vizītes (lielajām ierīcēm).

Preces maiņa 

Ja mūsu tehniķis nevar salabot jūsu ierīci, ierīce tiks apmainīta bez papildu maksas. Ierīce tiks piegādāta un jūsu vecā ierīce tiks aizvesta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu garantija neattiecas uz bojājumiem, kas nav saistīti ar ražotāju, piemēram, neatbilstoša ierīces lietošana.

Ja jums ir nepieciešami remonta pakalpojumi, lūdzu, zvaniet mums pa tālruni +37166778818, vai rakstiet uz e-pastu: info.latvija@electrolux.com.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu Servisa nodaļu, zvanot pa iepriekš norādīto tālruņa numuru, lai iegūtu sīkāku informāciju.