Atbalsts Piegāde un atgriešana
Vai gaidāt piegādi? Atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par pasūtījumu plānošanu, saņemšanu un atgriešanu.
- Jūs esat saņēmuši manas atpakaļ nosūtītās preces, kā es varu saņemt naudas atmaksu?
- Kā rīkoties, ja preces komplektācijā trūkst atsevišķu detaļu (piederumi, lietošanas instrukcija u.c.)?
- Kā var nosūtīt atpakaļ preces?
- Kā var pievienot vai mainīt piegādes adresi?
- Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
- Vai es varu saņemt savu pasūtījumu personīgi?
Klientu serviss
Vai jums ir jautājumi vai atsauksmes par pirkumu? Mūsu klientu apkalpošanas komanda ar prieku palīdzēs.
Uzstādīšana un pakalpojumi
Nepieciešama palīdzība jaunās ierīces uzstādīšanā? Atbildes uz jūsu uzdotajiem jautājumiem par pakalpojumiem un garantijām.
Pasūtījums
Vai trūkst pasūtījuma apstiprinājums, vai meklējat informāciju par piegādes statusu? Atrodiet informāciju, kā rīkoties.
Maksājumi un norēķini
Atbildes uz jautājumiem par maksājumu apstrādi un jūsu rēķinu, tostarp, norēķinu un darījumu drošību.
Utilizācija
Vēlaties atbrīvoties no vecās ierīces? Atrodiet informāciju par to, kā atbildīgi atbrīvoties.
Ilgtspēja
Uzziniet vairāk par to, kā Electrolux darbojas ilgtspējības jautājumos.