Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?

Pēdējoreiz atjaunots 05.04.2024 13:17

Situācija

Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?

Risinājums

Ja pareizā ierīce ir pieejama centrālajā noliktavā, tā tiek nosūtīta nekavējoties pēc informācijas saņemšanas kopā ar ziņojumu par neatbilstību/bojājumu no mūsu loģistikas partnera. Lai pārliecinātos par preces pieejamību, lūdzu, sazinieties ar mūsu Tiešsaistes pārdošanas atbalsta nodaļu, zvanot pa tālruni +37166778817 , vai rakstot uz e-pastu: eveikals@electrolux.com

Ja prece nav pieejama, mēs veiksim naudas atmaksu identiskā veidā, kādā saņēmām samaksu.