Atbalsts Maksājumi un norēķini
Atbildes uz jautājumiem par maksājumu apstrādi un jūsu rēķinu, tostarp, norēķinu un darījumu drošību.
- Ar cik ilgu laiku ir jārēķinās, lai saņemtu atmaksu kredītkartes kontā?
- Es nevaru pabeigt pirkumu. Kā man rīkoties?
- Kad tiks iekasēta maksa no kredītkartes?
- Kā var saņemt rēķina kopiju?
- Kurus norēķināšanās veidus var izmantot?
- Man ir nepieciešams PVN faktūrrēķins. Vai ir iespējams to saņemt?
- Vai mani maksājumi ir droši?
- Vēlos uzzināt vairāk par preci, kuru plānoju pasūtīt. Kā es varu to izdarīt?
Piegāde un atgriešana
Vai gaidāt piegādi? Atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par pasūtījumu plānošanu, saņemšanu un atgriešanu.
Klientu serviss
Vai jums ir jautājumi vai atsauksmes par pirkumu? Mūsu klientu apkalpošanas komanda ar prieku palīdzēs.
Uzstādīšana un pakalpojumi
Nepieciešama palīdzība jaunās ierīces uzstādīšanā? Atbildes uz jūsu uzdotajiem jautājumiem par pakalpojumiem un garantijām.
Pasūtījums
Vai trūkst pasūtījuma apstiprinājums, vai meklējat informāciju par piegādes statusu? Atrodiet informāciju, kā rīkoties.
Utilizācija
Vēlaties atbrīvoties no vecās ierīces? Atrodiet informāciju par to, kā atbildīgi atbrīvoties.
Ilgtspēja
Uzziniet vairāk par to, kā Electrolux darbojas ilgtspējības jautājumos.