Krāsnī nav apgaismojums

Pēdējoreiz atjaunots 11.05.2020 08:04

Situācija

Krāsnī nav apgaismojums

Attiecas uz

  • Integrēta krāsns
  • Brīvi stāvoša plīts

Risinājums


1. Jūsu cepeškrāsns ir tehniskā kārtībā un tai nav defektu. Daži sildīšanas režīmi automātiski neieslēdz apgaismojumu.

  • Lai taupītu enerģiju, sildīšanas režīmam "Eko-tvaiks" nav nepieciešams krāsns apgaismojums.
  • Sildīšanas režīmā "mitrs karsts gaiss" cepeškrāsns apgaismojums nedeg.
  • Plašāku informāciju skatiet lietotāja rokasgrāmatā.
  • Lejupielādējiet lietotāja rokasgrāmatu .


2. Nomainiet spuldzi.

  • Ja nav apgaismojuma nevienā sildīšanas režīmā un spuldzes stikls ir tumšs / melns, tā, visticamāk, ir pārdegusi, tāpēc tā ir jāmaina.
  • Lai nomainītu spuldzi, skatiet instrukcijas lietotāja rokasgrāmatā.
  • Pirms iegādājaties jaunu spuldzi, pārliecinieties, ka precīzi zināt izmantoto kontaktligzdas veidu (piemēram, E14, G4, G9).
  • Jūs varat iegādāties jaunu spuldzi pilnvarotos servisa centros.


Piezīme: Lai aizstātu bojātas LED spuldzes / gaismas avotus, kas parasti ir iebūvēti izstrādājumā, ieteicams sazināties ar pilnvarotu servisa centru.

3. Sazinieties ar pilnvaroto servisa centru.

Ja iepriekš minētie padomi neatrisina problēmu, mēs iesakām pieteikt servisa inženiera apmeklējumu.

Piesakiet remonta pakalpojumus
Piesakiet remonta pakalpojumus

Izvēlies Electrolux remonta servisa speciālistus un saņem fiksētu cenu par ierīces remontu. Mēs noteiksim remonta apjomu un nepieciešamās rezerves daļas un piedāvāsim jums fiksētu cenu par labojumiem.