Servisa centru noteikumi un nosacījumi
Mūsu autorizēto servisu pakalpojums ietver sagatavošanos apmeklējumam (piemēram, vienošanās par servisa vizītes laiku), tehnikas remontu un sniegtā pakalpojuma kvalitātes kontroli (piemēram, aptaujas veikšana par patērētāju apmierinātību ar mūsu autorizētajiem servisiem). Gatavojoties servisa vizītei un veicot pakalpojuma kvalitātes kontroli mēs un/vai mūsu autorizēto servisu pārstāvji sazināsies ar patērētāju, kurš ir pasūtījis šo servisa vizīti ("klients"), pa pastu, e-pastu, faksu vai tālruni. Personas dati, kas saņemti no "klienta" saistībā ar remonta vizīti, tiks apstrādāti saskaņā ar Latvijas datu aizsardzības likumiem. Sniegtā pakalpojuma kvalitātes kontrole ir neatņemama daļa no mūsu pakalpojuma līguma, lai nodrošinātu, ka autorizēto servisu pakalpojums atbilst visām attiecīgajām prasībām, un, lai varētu turpināt korektīvo darbību, ja un kad mēs uzskatām, ka tas var būt lietderīgi, pamatojoties uz klientu atsauksmēm.