Biežāk uzdotie jautājumi
BUJ
Šī BUJ sadaļa sniedz atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par Electrolux ierīcēm. Lūdzu, izmantojiet problēmu novēršanas sadaļu, ja jums radusies problēma ar kādu no ierīcēm. Paplašiniet savas ierīces iespējas, iepazīstoties ar aksesuāru klāstu mūsu internetveikalā.
Veļas mazgājamās mašīnas
1. Vai es varu uzstādīt savu veļas mazgājamo mašīnu, izmantojot karstā ūdens pieslēgumu?
Mēs neiesakām veikt uzstādīšanu, izmantojot karstā ūdens savienojumu. Tehniski ieplūdes vārsti var apstrādāt ūdeni, kura temperatūra ir līdz 65 grādiem pēc Celsija, tomēr mazgāšanas programmas karstu ūdeni neizmanto pastāvīgi. Pastāvīgs karstais ūdens var negatīvi ietekmēt mazgāšanas rezultātu. Turklāt mūsu veļas mazgājamās mašīnas ar priekšējo un augšējo iekraušanu ir īpaši izstrādātas uzstādīšanai, izmantojot aukstā ūdens savienojumu.
2. Kādēļ es nevaru vietnē atrast savu veļas mazgājamo mašīnu?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.
3. Manas veļas mazgājamās mašīnas displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.
4. Ko nozīmē simboli uz manas veļas mazgājamās mašīnas?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.
5. Kāpēc manai veļas mazgājamajai mašīnai ir nepatīkama smaka?
Tam var būt dažādi cēloņi, piemēram – smaka atgādina pelējumu vai degumu? Uzziniet vairāk par iespējamiem cēloņiem un to, kā šo problēmu risināt, ielūkojoties mūsu problēmu novēršanas rīkā.
6. Mana veļas mazgājamā mašīna nedarbojas. Ar ko man jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.
7. Kur es varu atrast savas veļas mazgājamās mašīnas rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.
Žāvētāji
1. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu veļas žāvētāju?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.
2. Mana veļas žāvētāja displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.
3. Ko nozīmē simboli uz mana veļas žāvētāja?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.
4. Mans veļas žāvētājs nedarbojas. Ar ko man jāsazinās par tā remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.
5. Kur es varu atrast sava veļas žāvētāja rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.
Cepeškrāsnis
1. Kā tīrīt cepeškrāsni?
Alumīniju varat tīrīt ar parastu ziepju un ūdens šķīdumu. Nerūsējošo tēraudu varat tīrīt ar mūsu speciālo tīrīšanas līdzekli, kas ir pieejams mūsu internetveikalā.
2. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu cepeškrāsni?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.
3. Manas cepeškrāsns displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.
4. Ko nozīmē simboli uz manas cepeškrāsns?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.
5. Mana cepeškrāsns nedarbojas. Ar ko man jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.
6. Kur es varu atrast savas cepeškrāsns rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.
Tvaiks
1. Vai es varu izmantot tvaiku jau iecienītajām receptēm? Kā man rīkoties?
Protams! Turklāt tvaika izmantošana, iespējams, uzlabos rezultātus daudzās jūsu iemīļotajās receptēs. Mūsu lietotnē atrodiet “Tvaika pārveidotājs” sadaļu kategorijā “Pavārmākslas palīgi”, lai receptes pielāgotu tvaika režīmam.
Iepriekšēja uzsildīšana
2. Vai man ir jāuzsilda cepeškrāsns vai jāgaida, kamēr tā uzkarsusi, lai no lietotnes uz cepeškrāsni sūtītu receptes?
Visas mūsu receptes paredzētas gatavošanas uzsākšanai aukstā cepeškrāsnī, tāpēc nav vajadzīga iepriekšēja sildīšana. Mēs arī iesakām ievietot ēdienu cepeškrāsnī pirms receptes nosūtīšanas.
Kamera
3. Kad es izmantoju kameru, attēlā ir redzami atspīdumi. Kā es varu uzlabot attēla kvalitāti?
"Dažreiz, ja virtuve ir ļoti gaiša un / vai tās grīda ir spīdīga, cepeškrāsns durvīs var rasties atspīdums, kas ietekmē attēla kvalitāti. Mēs iesakām samazināt apgaismojumu cepeškrāsns priekšā (ja tas iespējams) vai izmantot atspīduma novērsēju, kas atrodams cepeškrāsns iepakojumā."
4. Kameras skatā es neko neredzu vai arī attēls ir izplūdis / izkropļots. Kā es varu uzlabot attēla kvalitāti?
"Mēs jums iesakām pārbaudīt šādus aspektus:"
– Pārbaudiet un notīriet kameras lēcu (un cepeškrāsns durvis)
– Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažas programmas darbojas ar izslēgtu cepeškrāsns apgaismojumu, savukārt tvaicēšana rada daudz tvaika, kas ietekmēs kameras redzamību
– Aizveriet un atkārtoti atveriet kameras skatu
– Restartējiet lietotni
Plīts virsmas
1. Kā elektrisko, keramikas vai indukcijas plīts virsmu pievienot elektrotīklam?
Plīts virsmas pievienošana jāveic kvalificētam elektriķim 2 x 230 V (divās fāzēs).
2. Kur ir gāzes šļūtenes savienojums manai plīts virsmai?
Gāzes šļūtenes savienojums atrodas plīts virsmas aizmugurē labajā pusē.
3. Kā tīrīt plīts virsmu?
Mēs iesakām izmantot mūsu keramikas tīrīšanas līdzekļus, kas ir pieejami mūsu internetveikalā. Vispirms izmantojiet plīts skrāpi un pēc tam – keramikas plīts tīrītāju.
4. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu plīts virsmu?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.
5. Manas plīts virsmas displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.
6. Ko nozīmē simboli uz manas plīts virsmas?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.
7. Mana plīts virsma nedarbojas. Ar ko man jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.
8. Kur es varu atrast savas plīts virsmas rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.
Ledusskapji un saldētavas
1. Mans ledusskapis / saldētava smako, kā novērst nepatīkamo aromātu?
Electrolux pārdod īpašus smaku absorbētājus, kas paredzēti jūsu ledusskapim / saldētavai. Apskatiet mūsu internetveikalu, lai iegūtu vairāk informācijas par smaku absorbētājiem. Tos varat iegādāties tiešsaistē arī šeit.
2. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu ledusskapi / saldētavu?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.
3. Mana ledusskapja / saldētavas displejā ir kļūdas kods. Ko tas nozīmē?
Kļūdu kodiem ir atšķirīga nozīme atkarībā no problēmas, kas piemeklējusi jūsu ierīci. Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rīku, lai atrastu konkrēto kļūdas kodu un uzzinātu, kā to novērst.
4. Ko nozīmē simboli uz mana ledusskapja / saldētavas?
Ja neesat pārliecināts par uz ierīces esošo simbolu nozīmi, ielūkojieties instrukcijā, kas bija iekļauta komplektācijā. Ja jums nav piekļuves rokasgrāmatai, šeit varat lejupielādēt tās digitālo versiju.
5. Mans ledusskapis / saldētava nedarbojas. Ar ko man jāsazinās par tās remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.
6. Kur es varu atrast sava ledusskapja / saldētavas rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.
Tvaika nosūcēji
1. Kā tīrīt tvaika nosūcēja filtrus?
Filtrus var mazgāt trauku mazgājamajā mašīnā vai ar rokām – pirms to ievietošanas atpakaļ tvaika nosūcējā, filtrus kārtīgi izskalojiet un nosusiniet. Ņemiet vērā, ka filtri var kļūt balti, ja tos mazgājat trauku mazgājamajā mašīnā.
2. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu tvaika nosūcēju?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.
3. Mans tvaiku nosūcējs nedarbojas. Ar ko man jāsazinās par tā remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.
4. Kur es varu atrast sava tvaika nosūcēja rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.
Putekļsūcēji
1. Kāpēc es vietnē nevaru atrast savu putekļsūcēju?
Vietnē atrodami tikai mūsu pašreizējās līnijas modeļi. Ja nevarat atrast savu modeli, tas var būt vecāks vai arī ir specializēts modelis – lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar izplatītāju.
2. Mans putekļsūcējs nedarbojas. Ar ko man jāsazinās par tā remontu?
Ja jums nav izdevies atrisināt problēmu, izmantojot mūsu problēmu novēršanas rīku, mēs ar lielāko prieku pie jums nosūtīsim licencētu servisa tehniķi. Aizpildiet formu vizītes ieplānošanai.
3. Kur es varu atrast sava putekļsūcēja rokasgrāmatu?
Ja zināt ierīces modeli un produkta numuru, lejupielādēt jaunu rokasgrāmatu varat šeit.
Putekļsūcējs robots
1. Robots pārstāj uzkopšanu un atgriežas bāzes stacijā. Kādēļ tā?
Robotam droši vien nepieciešama uzlāde. Šādā gadījumā iedegas mājas poga un robots atgriezīsies bāzes stacijā. Baterijas indikatora un palaišanas / pauzes pogu mirgošana norāda, ka robots ir jāuzlādē un pēc atkārtotas uzlādēšanas tas atsāks tīrīšanu tur, kur tas apstājies. Robots uzlādi veiks līdz 80% atzīmei, lai ātrāk atsāktu tīrīšanu. Pilns uzlādes laiks ir aptuveni 2 stundas.
2. Robots kļūdaini atrod priekšmetus, kuru tur nav, un uzkopšanas laikā apbrauc noteiktas grīdas / paklāja daļas.
Tas parasti notiek ļoti spīdīgu, dažreiz saules apspīdētu grīdu dēļ, jo robota sensori to interpretē kā fiziskus objektus. Šī problēma var rasties arī tad, ja jūsu paklāji ir ļoti biezi un / vai ar gariem sariem. Ja jūsu putekļsūcējs robots regulāri pieļauj šādas kļūdas, lūdzu, sazinieties ar Electrolux Patērētāju servisa centru. Kontaktinformācija atrodama šeit vai mobilajā lietotnē.
3. Cik bieži nepieciešams tīrīt filtru?
Lai nodrošinātu optimālu darbību, mēs iesakām filtru tīrīt pēc katras piektās tīrīšanas sesijas un nomainīt to ik pēc sešiem mēnešiem. Filtri ir pieejami šeit, kā arī mobilajā lietotnē un pie vietējā izplatītāja.
4. Kāds ir oficiālais akumulatora darbības laiks ar vienu uzlādi?
Kad akumulators ir jauns, robots spēs darboties apmēram 40 minūtes atkarībā no grīdas veida. Piemēram, paklāja tīrīšana patērē vairāk enerģijas nekā cieta grīdas seguma tīrīšana standarta režīmā. Tīrīšana ECO režīmā akumulatora darbības laiku var pagarināt līdz 60 minūtēm. Ļoti netīru virsmu tīrīšana patērē vairāk akumulatora enerģijas nekā vidēji netīru virsmu tīrīšana.
5. Vai robotu var izmantot uz bieza paklāja?
Robots var pārvarēt līdz 2,2 cm augstus šķēršļus. Ja paklājs nav augstāks, robots vispirms notīra grīdas segumu ap paklāju un pēc tam atgriežas, lai atsevišķi veiktu paklāja uzkopšanu.
6. Vai man pirms putekļsūcēja robota lietošanas kaut kam ir jāpievērš īpaša uzmanība?
No grīdas novāciet mazus un vaļīgus priekšmetus, piemēram, aizkaru auklas un elektroierīču vadus. Mazs priekšmets var iestrēgt robotā, savukārt vaļīgos priekšmetos, piemēram, elektroierīču vados, var iestrēgt pats robots. Robots automātiski pārvietojas ap lielākiem objektiem, piemēram, krēsliem. Spoguļsienas un logi no grīdas līdz griestiem var traucēt robota darbību. Ja nepieciešams, bloķējiet vai aizklājiet tos.
7. Vai robota vadīšanai varu izmantot vairāk nekā vienu viedtālruni?
Jā, vienam robotam varat lietot vairākus viedtālruņus, ja vien izmantojat vienu un to pašu kontu.
Savienojamība
1, Kas nepieciešams, lai varētu izbaudīt savienojamības priekšrocības?
– Viedtālrunis vai planšetdators, kurā instalēta lietotne My Electrolux Kitchen. Lejupielādējiet to Apple Store vai Google Play.
– Apple: viedtālrunis vai planšetdators. Nepieciešama iOS 8.0 vai jaunāka versija. Android: viedtālrunis vai planšetdators. Nepieciešama Android 4.0.3 vai jaunāka versija.
– Wi-Fi rūteris, kas atbalsta 2,4 GHz b/g/n ar WPA vai WPA2 ar interneta savienojumu.
– Electrolux ierīce ar savienojamības funkciju.
2. Kādas Wi-Fi prasības jāievēro, lai savienojamība būtu iespējama?
– Jums nepieciešams ierastais 2 GHz (nevis 5 GHz) Wi-Fi ar spēcīgu signālu tur, kur atrodas jūsu cepeškrāsns.
– The Wi-Fi parole.
– Lietotne, kas instalēta iOS vai Android ierīcē.
– Ja jūsu mājās ir pieejami vairāki Wi-Fi tīkli, lūdzu, ņemiet vērā, ka viedtālrunim / planšetdatoram jābūt savienotam ar to pašu Wi-Fi, pie kura pievienota jūsu cepeškrāsns.
3. Ko darīt, ja mans viedtālrunis izveido savienojumu ar citu Wi-Fi un / vai lietotnē tiek parādīts kļūdas ziņojums, ka tālrunis ir savienots ar citu Wi-Fi?
Atvienojiet viedtālruni no “nepareizā” Wi-Fi un pievienojiet to tam, pie kura pieslēgta jūsu cepeškrāsns. (Operētājsistēmā iOS: Settings > Wi-Fi > izvēlieties “wrong Wi-Fi” > Forget This Network. Tagad izveidojiet savienojumu ar Wi-Fi, kam pieslēgta cepeškrāsns.)
4. Ko darīt, ja Electrolux ierīce atrodas vietā, kur nav spēcīga Wi-Fi signāla?
Ja ierīce ir novietota vietā, kur Wi-Fi signāls nav pietiekami spēcīgs, var būt nepieciešams Wi-Fi signāla pastiprinātājs..
5. Vai vairāki viedtālruņi / planšetdatori, izmantojot My Electrolux Kitchen lietotni, var tikt pieslēgti vienai un tai pašai ierīcei?
Jā. Jums tikai nepieciešams lejupielādēt lietotni My Electrolux Kitchen, pieteikties ar to pašu lietotājvārdu un paroli un pārliecināties, ka viedtālrunis vai planšetdators ir pievienots tam pašam Wi-Fi tīklam.
Jautājumi par savienojamību un CombiSteam Pro Smart cepeškrāsni
1. Vai cepeškrāsni varu kontrolēt, esot ārpus mājām?
Šobrīd jūs varat kontrolēt cepeškrāsni tikai tad, ja esat izveidojis savienojumu ar mājas Wi-Fi tīklu (to pašu, ar kuru ir savienota cepeškrāsns).
2. Kur varu atrast rokasgrāmatu, kurā pastāstīts, kā izveidot savienojumu un sākt darbu ar manu CombiSteam Pro Smart cepeškrāsni?
Lūdzu, ielūkojieties CombiSteam Pro Smart cepeškrāsns īsajā lietošanas pamācībā.
3. Kad es izmantoju kameru, attēlā ir redzami atspīdumi. Kā es varu uzlabot attēla kvalitāti?
Dažreiz, ja virtuve ir ļoti gaiša un / vai tās grīda ir spīdīga, cepeškrāsns durvīs var rasties atspīdums, kas ietekmē attēla kvalitāti. Mēs iesakām samazināt apgaismojumu cepeškrāsns priekšā (ja tas iespējams) vai izmantot atspīduma novērsēju, kas atrodams cepeškrāsns iepakojumā.
4. Kameras skatā es neko neredzu vai arī attēls ir izplūdis / izkropļots. Kā es varu uzlabot attēla kvalitāti?
"Mēs jums iesakām pārbaudīt šādus aspektus:"
– Pārbaudiet un notīriet kameras lēcu (un cepeškrāsns durvis)
– Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažas programmas darbojas ar izslēgtu cepeškrāsns apgaismojumu, savukārt tvaicēšana rada daudz tvaika, kas ietekmēs kameras redzamību
– Aizveriet un atkārtoti atveriet kameras skatu
– Restartējiet lietotni
5. Vai es varu izmantot tvaiku jau iecienītajām receptēm? Kā man rīkoties?
Protams! Turklāt tvaika izmantošana, iespējams, uzlabos rezultātus daudzās jūsu iemīļotajās receptēs. Mūsu lietotnē atrodiet “Tvaika pārveidotājs” sadaļu kategorijā “Pavārmākslas palīgi”, lai receptes pielāgotu tvaika režīmam.
6. Vai man ir jāuzsilda cepeškrāsns vai jāgaida, kamēr tā uzkarsusi, lai no lietotnes uz cepeškrāsni sūtītu receptes?
Visas mūsu receptes paredzētas gatavošanas uzsākšanai aukstā cepeškrāsnī, tāpēc nav vajadzīga iepriekšēja sildīšana. Mēs arī iesakām ievietot ēdienu cepeškrāsnī pirms receptes nosūtīšanas.